2009. november 23., hétfő

Szülinapiságok és jó hírek

Első és legfontosabb, hogy nagyon boldog születésnapot szeretnék kívánni Gabinak! A 25. ugye? Vagy elnéztem kicsit? :D
Szintén ma van a születésnapja Szabinának, de neki sajnos ez most nem egy boldog születésnap, ezért nagyon sok kitartást kívánok, hogy a vágyott sikerrel végződjön számára ez a nehéz időszak!
A nap legjobb híre: háromszoros hip-hip-hurrá az én Ildi barátnőmnek, aki ma megkapta álmai állását, hosszú keresés után. Örülök, hogy van/lesz egy hely ahol értékelik a kitartásod, a szorgalmad és a matematikára programozott eszed!
Miki holnap megy vérvételre, szerdán pedig CT-re. Az eddigi eredmények nagyon jók, de a CT eredményétől függ, hogy kell-e a negyedik kemo. Reménykedünk, hogy elmaradhat, tessék szorítani! Biztosat csak jövő héten hétfőn tudunk majd, akkor nézi meg a kezelő orvos. Most elég jól érzi magát, a haja is kezd visszanőni, igaz, még teljesen ősz. Próbáltam vigasztalni, hogy ha így marad, lesz egy remek másodállása, lehet minden decemberben télapó! Ráadásul egy kis krampusz is van a háznál...

2 megjegyzés:

  1. Igen, én is ezt mondtam mindenkinek, hogy a 25.-k! :)
    A barátnőidet nem ismerem, de gratula az álláshoz, és szorítás a másikuknak!
    Mikinek meg különösen! Jónak kell lenni annak az eredménynek! Fiatal, erős férfi ember! Ő fog győzni!
    Azért szorítás persze van, ezerrel!

    VálaszTörlés
  2. És most nagyon boldog névnapot kívánok neked!
    http://macicsalad.freeblog.hu/files/2007/virag4.jpg
    Bár lehet ez nem fog itt megjelenni neked, de remélem legalább a linket megkapod!

    VálaszTörlés