2009. november 3., kedd

Második bejegyzés (Milyen fantáziadús cím, ugye?)

Húú, milyen aktív vagyok!!! Két nap alatt két bejegyzés! Viszont 0 olvasó...
Azért még nem adom fel, hátha erre téved valaki :)
Nos, kicsit komolyra fordítva a szót, a karácsonyi játékon kívül is volt pár okom arra, hogy létre hozzam ezt a blogot. Az egyik (mind közül legkomolyabb) életem párjának betegsége. Olyan sokan kérdezik, hogy mi is ez, hol tartunk, hogy van, stb. én pedig vagy tudok írni pár kapkodó sort, vagy pedig nem, csak jól megígérem. Ezentúl egyszerűen ide fogom írni az aktuális információkat, így mindenki akit érdekel megtudhatja, hogy mi is törpénik éppen nálunk.
Tehát:
Ez év júliusában Mikinél hererákot diagnosztizáltak. Műtét, lábadozás, jelenleg kemoterápia. Ezen a héten a harmadik kezelést kapja, ami azt jelenti, hogy hétfőtől péntekig, minden nap 5-6 üveg "méreg" kerül a szervezetébe, infúzió és injekciók formájában. Utána két alkalommal hétfőn egy-egy vérvétel és injekció, utána jó esetben (ha nem betegszik meg, nem esik le a fehérvérsejtek száma) egy hét szünet. Aztán kezdődik elölről. Remélhetőleg elég lesz három kezelés, és a negyedik kimaradhat az életéből!
Ez az egész persze nagyon nehéz neki, és mivel a múlt héten ünnepeltük a születésnapját, kitalátam hogy szervezek egy meglepetés bulit. Az influenza és más egyéb vírusok, valamint Miki legyengült immunrendszere miatt azonban ezt elhalasztottam, illetve képeslap "bulivá" szelidítettem. Megpróbáltam a lehető legtöbb ismerősének írni egy közösségi oldalon, és megkértem mindenkit, hogy küldjenek egy szülinapi lapot. A mai napig 53 lap érkezett. Hamarosan készül egy kis viszont meglepetés azoknak akik írtak neki, de mivel ma is jött két képeslap, várok még pár napot az elkészítésével.
Most pedig megyek, és elküldöm a blogom címét pár kedves ismerősnek, hogy ne csak a magam szórakoztatására pötyögjem tele a képernyőt.

3 megjegyzés:

  1. Szia!
    Örülök, hogy a jövőben legalább itt nyomon követhetem mi van veled, veletek. Kár, hogy a párod betegsége miatt történik ez.
    Neki és persze neked is komoly kitartást kívánok! Sok múlik a lelkieken, ezért tartsd benne az erőt, mindenekfelett!
    Több ismerősöm is van, aki túl van mindezen, amin most ő átesik. Mind jól vannak.
    Apukám harmincas éveiben esett ezen át, és az bizony nem ma volt. Hiszen múlt héten betöltötte a 80.
    Szóval tekintsétek csak "egy" betegségnek, aminek nem túl kellemes a kezelése, de túl lesztek rajta!
    Szorítok nagyon! És megy egy fontos privát mail is!

    VálaszTörlés
  2. Nagyon sok erőt kívánok Nektek a betegség legyőzéséhez!
    Remélem a blogolás is segít majd, hogy könnyebben vedd a mindennapokat. Azt tapasztaltam, hogy a virtuális közösségben is rengeteg pozitív energia van, hamarosan sokan idetalálnak és küldik majd a megerősítő rátok-gondolásokat :) és ha úgy adódik gyakorlati dolgokban is számíthattok a blogolókra.

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm-köszönjük a biztató szavakat. Nagyon sokat jelent mindkettőnkek! Hamarosan születik is erről egy bejegyzés! És háromszoros hurrá az első hozzászólónak és az első rendszeres olvasónak! :)

    VálaszTörlés