2011. július 24., vasárnap

Nooormáááááááááális???

Azt szeretem magamban (erősen ironikusan értem), hogy ha nincs elég bajom, akkor nagy tehetséggel csinálok vagy találok magamnak. Kicsi lányom egy hétre nyaralni ment, és én úgy gondoltam, hogy nem lesz elég zsúfolt a következő hetem, az utolsó napokkal a régi munkahelyen, ezer megoldandó kisebb problémával, az esküvőre szánt ajándék készítésével, stb. Tehát ahogy a picinyke kihúzta a lábát itthonról, szétrobbantottam a gyerekszobát, bútorfestés és praktikusabb átrendezés céljából. A gyermek mérhetetlen mennyiségű játékát, könyvét és ruháját a lakás (múlt héten kitakarított és rendbe tett) többi részébe pakoltam, amitől fenséges disznóól hangulat lett mindenhol... Ha igaz, hogy teher alatt nő a pálma (vagy a Kata) akkor jövő hét végére ülve nyalom a holdat, és benne leszek a tv-ben. :-) Ha nem, akkor meg írok egy bejegyzést arról, hogy milyen lett az új szoba!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése