2010. december 30., csütörtök

A legszebb ajándékom

Nehéz eset vagyok. Egyébként is, de az ajándékozást tekintve még inkább. Ezért már hozzászoktam, hogy vagy pénzt adnak, hogy olyat vegyek magamnak, ami nekem is tetszik, vagy pedig  hülyeséget kapok. (Zárójelben megjegyezném, hogy léteznek azért emberek, akik kis odafigyeléssel tudnak nekem ajándékot adni, venni vagy készíteni!) Fentiekből következik, hogy nem igazán szoktam karácsonykor meglepődni, vagy örülni, maximum elkápráztat valaki egy oltári nagy baromsággal. De idén ez máshogy volt. Ugyanis az én kis Pettyem készített nekem az oviban egy ajándékot, ééééééééééééééés ami még nagyobb szó, több mint egy hétig képes volt titokban tartani, és egyetlen szót sem szólni róla. Íme:

Elfogult vagyok, tudom, de ugye ez a valaha készített leggyönyörűbb bárány? :-)
És volt még egy ajándékom idén: Budapest Bár koncert a Legjobbal. Tökéletes este volt, annak ellenére, hogy itthon hagytam a ruhámat, és Ildinek kellett kölcsönöznie nekem egyet. De utána már minden simán ment, a kisautóm sem állt le alattunk, a koncert pedig fergeteges volt.
És ami még hátra van ebből az évből: ma egy teázás amit már hetek óta halogattunk a másik féllel, holnap pedig felsőbb utasításra (a Legjobbtól) elővenni a kis feketét a szekrényből, és szilveszterezni menni. Az én emberutálatommal és ébrenmaradási képességeimmel nagy kihívás lesz!!! Majd beszámolok, mit alkottam... :-)
Szóval... idén már nem írok, jövőre meg ki tudja mikor érek ide, tehát: mindenkinek legyen olyan szilvesztere és új éve, amilyet csak akar!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése