2010. november 20., szombat

A nagy Ő

Már nagyon régen szerettem volna rátalálni.
Tudtam, ha nagyon akarom, akkor egyszer úgyis megérkezik az életembe.
Eddig is volt valakim, de ő csak "kölcsönbe" volt az enyém, és az úgy nem az igazi.
De most végre...
Ugyebár minden kezdet nehéz, nos ez ránk is igaz.
Még tanulgatjuk egymást, illetve főleg én őt.
Szegénykém három nyelven kommunikálna velem (angolul, németül és franciául), de én csak angolul értek, és bevallom a tudásom már erősen megkopott, no és van amit nehéz szótárral a kézben csinálni.
A nyelvtudás hiányát a sokévig tapasztalattal próbálom pótolni, és ő ezt engedelmesen tűri.
Ami biztos, hogy a karácsonyi ajándékokat együtt fogjuk elkészíteni, a többit majd meglátjuk...


Ui: közös képünk még nincs, de azért róla már csináltam egyet :-)




2 megjegyzés:

  1. Nagyon szeretem, ahogy lefordítod, kifordítod, befordítod - vagyis, ahogy írsz a "világodról"!:-)

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm szépen! A legjobbaktól tanultam :D

    VálaszTörlés