2010. szeptember 7., kedd

A lila...

... ruhás cipős nő

Az úgy volt, hogy… :) tegnap bejártam fél Pestet egy alkalmi cipőért, amiben megjelenhetek a csütörtöki évnyitón. Természetesen (?) fekete cipőt képzeltem el, mert az mennyire praktikus, mindenhez megy, stb., stb. Nem kaptam. Jelentem fővárosunk tele van, ronda, hegyes orrú, eszméletlen magas sarkú, csillogós, idétlen lábbelikkel. De egy kos nehezen adja fel, elmentem hát ma délután kicsiny városom kb. egyetlen cipőboltjába. Már a kirakatban megláttam Őt. De nem fekete volt, és ugye mondanom se kell, az egyetlen amelyiknek az ára magasan kiugrott a többi közül. Szorgalmasan felpróbáltam mind a kettő darab cipőt a boltban, amely megfelelt nem kicsit kényes ízlésemnek, fekete volt, nem borultam le róla és volt a méretemben. Csak hát egyik sem volt szerelem… Muszáj volt felpróbálnom Őt!!! És pont jó, és még éppen, hogy menni is tudok benne, (bár holnap még majd gyakorolnom kell) és … hát lila. De igazán, igazán tűsarkú! Kislánykoromban mindig tűsarkú cipőre vágytam, nos, így harminc évesen, már igazán valóra válhatott az álmom. :) Tehát megvettem. Aztán rájöttem, hogy egyetlen más lila ruhadarabom vagy kiegészítőm sincs, ami passzolna hozzá. Hazafele beugrottam a kicsinyke város egyetlen helyére ahol lehet bizsukat kapni. Pont kiárusítás van, kb. három darab fülbevaló volt már csak. Naná, hogy egyik sem lila! Azért bátran előadtam a kérésemet, és lássatok csodát, a pult alól előkerült egy lila nyaklánc fülbevalóval!!! Persze megnéztük a nagyon kedves eladó lánnyal és egy másik vevővel, hogy mennyire hasonlít a színe a cipőméhez, nos nem hajszál pontosan ugyanaz az árnyalat, de mivel az egyik a nyakamon lesz, a másik a lábamon, és majd igyekszem a kettőt nem túl közel vinni egymáshoz :), úgy döntöttünk, hogy tökéletes. És miután ennyi jó dolog történt velem, ezért a mai napot választottam ki, hogy beküldjek egy pályázatot, amiről csak akkor fogok mesélni, ha megnyerem. De egy ilyen mázlis napon, ami kicsit „szőke nősre” sikeredett, (de ez harminc évente belefér) miért is ne nyerném meg???

Kátya

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése