2010. szeptember 21., kedd

Ajándék

Olyan, de olyan ajándékot kaptam, kaptunk ma!!!

Margó néni! Nagyon köszönöm!

Kinyomtattam, hazahoztam. Mamácska is többször olvasta! Milyen szívet melengető érzés lehet ilyen szépet olvasni a gyerekünkről és tudni hogy remekül megállta a helyét az emberi kapcsolatokban és a barátságban!!!
Egy dolog ami különlegesen megmelengette a szívemet: a válaszott család!
És hogy miért nem vigyáz ránk jobban a sors? Biztos van oka ennek is! És ahogy Gézu szokta mondani, ha nem halunk bele, erősebbek leszünk tőle! És mi nem halunk bele!!!! Addig biztosan nem amíg ilyen emberek és barátok állnak mellettünk!!!
Még egyszer köszönöm és fogok válaszolni is, ígérem!


1 megjegyzés:

  1. Aranyos KisKatám! Már hetek óta készültem, hogy hívom Anyát! De tudod, nálunk ez úgy működik, hogy már egy jó ideje Ő az,akitől többek között én is rabolom az energiát. ... és féltettem Őt, féltem, hogy csak bőgünk megint a telefonba,mint ahogy már olyan sokszor tettük ezt az életünkben:-)
    ... és ahogy leírtam, tényleg úgy kezdődött, hogy olvastam a blogodat - többször jövök és majd többször kommentelek is:-) -. A szkrepoldal most olyan gyorsan elkészült, mert annyira diktálta a szívem. Amit írtam, az is csak úgy jött magától és tudod, hogy a szívemből ... mert szeretlek Titeket!!! ... és büszke vagyok Rátok!!!

    VálaszTörlés